FESTA TARDOR 2012
18-11-2012
Malgrat que el dia va començar amb pluja, ens vam arriscar mantenint les activitats previstes, i els núbols ens van donar un respir.
Vam tenir la visita de molts gossos acompanyats dels seus propietaris, presència que va donar color, doncs és tractava d'una festa dedicada a ells.
Hem d'agraïr els diferents treballs manuals fets i cedits per voluntaris, que van quedar exposats a les paradetes per la seva venda, i ajudar així al bon segument de la protectora.
Un agraiment a Etocan, que de forma totalmente altruista ens van fer amb els seus gossos, una exhibició d'obediència i defensa, que ens va ensenyar tot el que poden arribar a aprendre. Ens va agradar i els hi donem les gràcies.
Un agraiment per tots qui d'una manera o altra han col·laborat un cop més, i gràcies als voluntaris que ens ajuden, doncs sense ells ben poca cosa podriem fer.
Deixem fotografies dels diferents moments del matí.