I jo?

03-09-2011

Tots els meus germanets ja han estat adoptats, fins i tot la meva mama també ja té casa. Només quedo jo, que m'he quedat soleta. Em voleu adoptar?

El meu nom és Nigra, i podeu veure més fotos meves en aquesta mateixa web.