I jo?
03-09-2011
Tots els meus germanets ja han estat adoptats, fins i tot la meva mama també ja té casa. Només quedo jo, que m'he quedat soleta. Em voleu adoptar?
El meu nom és Nigra, i podeu veure més fotos meves en aquesta mateixa web.
03-09-2011
Tots els meus germanets ja han estat adoptats, fins i tot la meva mama també ja té casa. Només quedo jo, que m'he quedat soleta. Em voleu adoptar?
El meu nom és Nigra, i podeu veure més fotos meves en aquesta mateixa web.
MEL i NEU
ERUGA PROCESSIONĀRIA o CUC DE PI
2a. ediciķ del curs bāsic d'educaciķ canina.
Jornada d'entitats
UN PASSEIG PER LA MUNTANYA.
Gos ben iddentificat.
Estic pensant adoptar.
Vine com a voluntari.
ATENCIĶ, PERILL!
GRISI YA TIENE FAMILIA!!!!
Bones Festes
Publicacion
Dolįa, ara Barbie
URGENT!! BUSQUEM UN DONANT DE TEMPS I CARINYO!
VOLUNTARIS
Condiciones de colaboraciķn web - Condiciones de uso web - Aviso legal y Política de privacidad - Política de cookies