HE IDO DE CAMPING QUE CHULADA .. .... ... ..... ..

26-5-2008 - Nota sobre LLUNA

Foto 1 de 2     |  

LLUNA
 
El pasado dia 23 de Mayo nos fuimos todos a una cosa llamada Camping fuimos con una casita con ruedas enganchada en el coche, cuando llegamos vi que habian muchos niños en bici, con pelotas, mas perros, tambien habia unos perros muy grandes que hacian una olor muy rara, uno le llaman burro y a los otros dos ponis, vaya susto me lleve al verlos, aun me duele la garganta solo de pensar en ellos. Coincidi con una perra muy grande llamada PILU es francesa, Sara y Dani ayudaron en hacernos amigas, tambien me llevaron de paseo por un camni que hicieron los romanos que esta en medio de la montaña, me lo pase muy bien pero vine cargadita de garrapatas. Pero me las quitaron todas.

comentarios

  1. por: Carme - 27-05-2008
    1  
    Ai Lluna, quantes coses encara et quedan per descobrir, però el que compte es que t'ho vas passar superbé descobrint mon.
    La Pilu si que es gran si, o potser es que tú encara ets molt petiteta.
    Lo de les paparres ja es un altre història, però si ja no en tens, no cal pensar-hi més.
    També he vist que estàs canviant les dents, poc a poc t'aniràs fent una senyoreta, això sí, una noia guapísima, i amb uns amics que segur et cuidan i fins i tot crec que segurament et miman, encara que potser també en alguns moments et fan rabiar, ja saps que parlo del David i la Sara, i has de tenir paciència, per que en el fons, la Sara també es una mica cadelleta.
    Un petó molt gran per tota la familia.

Listado de seguimientos